Гарантійні зобов’язання інструменту Milwaukee

Гарантійні зобов’язання інструменту Milwaukee

  1. Загальні положення і визначення

В даних гарантійні зобов’язання можуть використовуватися такі символи і визначення.

Клієнт – фізична або юридична особа, яка стає власником Інструменту і використовує його за призначенням. Сервісне обслуговування – ремонт та інша діяльність, спрямована на відновлення належної якості інструменту Milwaukee (далі – Інструменту), його працездатності і відповідності стандартам безпеки.

Гарантійний ремонт – безкоштовне усунення дефектів Інструменту, обумовлених неякісними матеріалами або шлюбом при його виготовленні. Діагностика – виявлення несправностей в роботі та функціонуванні Інструменту. Сервісне обслуговування Інструменту проводиться виключно в авторизованому фірмовому сервісному центрі. При обслуговуванні використовуються тільки нові оригінальні запасні частини, витратні матеріали та спеціальні технології компанії Milwaukee.

При покупці Інструменту продавець перевірять його працездатність і комплектацію, а також грамотно заповнює гарантійний талон і проставляє в ньому печатки. Всі претензії за зовнішнім виглядом і комплектності пред’являються безпосередньо продавцеві при покупці товару. Звернення щодо гарантійних випадків приймаються тільки протягом гарантійного терміну. Для цього Інструмент в повній комплектації, скарга клієнта (по можливості, для більш швидкої і якісної діагностики), а також оригінал документа, що підтверджує покупку, і правильно заповнений гарантійний талон повинні бути представлені або надіслані в сервісний центр.

  1. Сервісне обслуговування

Компанія забезпечує Інструмент пакетом послуг із сервісного обслуговування, який включає безкоштовну діагностику, «12 місяців без витрат», можливість реєстрації Інструменту на подовжений 3-річний гарантійний період і подальше післягарантійне технічне обслуговування в період усього терміну експлуатації інструменту. Гарантія не поширюється на витратні матеріали та аксесуари, які використовуються спільно з Інструментом. Під витратними матеріалами на увазі компоненти, які вимагають періодичної заміни, покупка і заміна яких проводиться клієнтом самостійно на основі керівництва по експлуатації.

  1. «12 місяців без витрат»

Протягом періоду до 12 місяців з дня придбання Інструменту Компанія своїми силами і за свій рахунок виробляє наступне додаткове обслуговування інструменту:

  • Діагностика, регулювання та перевірка;
  • Ремонт або заміна всіх вузлів і агрегатів, які вийшли з ладу;
  • У період «12 місяців без витрат» встановлюється максимальний термін ремонту в кількості 10 робочих днів, без урахування терміну доставки в / з сервісного центру. У разі відсутності запасних частин або інших причин, які можуть вплинути на обумовлений термін ремонту, Клієнт сповіщається про причини затримки ремонту.

Положення «12 місяців без витрат» не поширюються на пошкодження, спричинені такими причинами: – несправність стала наслідком недбалої експлуатації, неправильного транспортування або зберігання, в результаті чого інструмент має механічні пошкодження (тріщина або отвір в корпусі);

  • видно сліди самостійного розкриття Інструменту і / або спроба його ремонту Клієнтом або не уповноважений сервісний центр;
  • Інструмент використовувався не за призначенням, з застосуванням не передбачених для нього або зношених витратних матеріалів, насадок і т.д.
  1. Продовжений 3-річний гарантійний період

Для Інструментів, проданих після 1 січня 2008 року, гарантійний термін може бути продовжений до 3-х років при виконанні наступних умов:

  • Власник інструменту не пізніше 4-х тижнів з моменту покупки реєструє інструмент на Інтернет-сторінці виробника. На адресу електронної пошти, зазначеної при реєстрації, надсилається підтвердження прав про розширену гарантію. Роздруковані лист-підтвердження і документ про покупку (товарний чек) повинні бути представлені в сервісний центр в разі звернення.

Продовжена 3-річна гарантія не поширюються на пошкодження, спричинені такими причинами:

  • несправність стала наслідком недбалої експлуатації, неправильного транспортування або зберігання, в результаті чого інструмент має механічні пошкодження (тріщина або отвір в корпусі);
  • видно сліди самостійного розкриття Інструменту і / або спроба його ремонту Клієнтом або не уповноважений сервісний центр;
  • Інструмент використовувався не за призначенням, з застосуванням не передбачених для нього або зношених витратних матеріалів, насадок і т.д.

Гарантія також не поширюється на:

  • Акумуляторні блоки та приладдя, що входять в комплект поставки;
  • Деталі, схильні до робочого і іншим видам природного зносу, а також на несправності інструменту, викликані цими видами зносу;
  • Інструмент в конструкцію якого було внесено зміни або доповнення;
  • Інструмент, пред’явлений або відісланий в сервісний центр в частково або в повністю розібраному вигляді.
  1. Післягарантійний ремонт

Після закінчення періоду «12 місяців без витрат» і 3-річного терміну дії гарантії (за умови реєстрації Інструменту), Компанія забезпечує можливість платного ремонту Інструменту, використовуючи тільки нові оригінальні запасні частини, витратні матеріали та спеціальні технології компанії Milwaukee.

На всі встановлені в сервісному центрі деталі дається гарантія 1 місяць з дня видачі інструменту клієнту. Деталі, які вийшли з ладу і зношені деталі, замінені під час ремонту, підлягали утилізації, якщо інше не обумовлено з клієнтом (тільки при платному ремонті). Після проведення діагностики несправностей Інструменту і визначення вартості ремонту Клієнту виставляється рахунок на оплату.

Термін зберігання продіагностувати Інструменту прийнятого від Клієнта на сервісне обслуговування становить не більше 30 днів, відлік яких починається з моменту відправки рахунку-фактури (дати виставлення рахунку) Клієнту на оплату.

У цей термін Клієнт зобов’язаний:

  • оплатити ремонт, або – дати згоду на проведення ремонту за рахунком виставленому Компанією, після чого протягом трьох робочих днів сплатити ремонт, або – забрати інструмент без проведення ремонту.

Відремонтований і оплачений Інструмент зберігається на сервісному центрі не більше 30 днів (якщо інше не обумовлено з Клієнтом). До закінчення цього терміну Клієнт зобов’язаний забрати інструмент.

У разі, якщо клієнт не забирає оплачений відремонтований Інструмент або Інструмент, що пройшов діагностику, Компанія може надійти на свій розсуд:

  • відправити інструмент по юридичній / фізичній адресою Клієнта за його рахунок та підписати акт виконаних робіт в односторонньому порядку;
  • якщо клієнт не забирає Інструмент по закінченню 180 календарних днів від дати надходження інструменту в сервісний центр, Інструмент може бути утилізований без компенсації Клієнтові його вартості.

Залишити відповідь